Alla inlägg under september 2013

Av sarah - 14 september 2013 15:05

Tjäna! Nu är det äntligen helg fast en helg går ju så fort ändå och innan du vet ordet av det så är det måndag igen fast veckorna går fort, allt går fort snart börjar jag 9:an oxå!! Haha liksom sommaren.. Vart tog den vägen?? Iallafall så kanske jag inte kommer gå till skolan på måndag eftersom jag är sjuk värsta förkylningen oså.. :/
Idag har jag bara chilenare hemma jag vaknade 7 idag och var as täppt i näsan så det var bara att bomba med näs sprejen... Usch alltså jag hatar att vara förkyyyyyyyld!!!!
Men jag frös jättemycket idag så då hoppa jag in i duschen och det var så skönt tills jag var klar och såg att mitt badlakan inte hängde inne i badrummet jag öppnade dörren och såg att badlakanet låg ute i köket (badrummet och köket är precis intill varan) och vad fick jag göra då tror ni...? Jo, jag sprang helt näck och tid badlakanet och kuta in i badrummet igen... HAHAHAHAHA x(
Men nu så sitter jag vid skrivbordet i mitt rum och bloggar mesans jag lyssnar på good music ???
Jag lyssnade på Louis Tomlinson - Look After You och nu världens bästa som fanns på denna jord men som nu har lämnat oss men han finns alltid i våra hjärtan!
Michael Jackson - Man In The Mirror visst han har inte skrivit den låten men den är så sjukt bra! Jag ryser när jag hör han sjunga en sån fin och perfekt röst!!?????????
Iallafall ha det så bra vänner! ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej!
Jag heter Sara och älskar livet!
I bloggen läser ni om lite blandade saker (vardagliga).
Hoppas ni kommer tycka om den och stannar! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards